Johan Enschedeweg 180
0297568949

Spring Slim programma

Mensen besluiten om gewicht te verliezen voor een groot aantal verschillende redenen. Voor veel is een verbeterde gezondheid een van de beste motieven voor levensstijlverandering, en dat is waar een afslankcursus zich richt op: de verbeterde gezondheidsvoordelen van gewichtsverlies, lichaamsbeweging, verbeterde voeding en lange termijn gewichtsbeheer.

Het inzetten van een gezonde levensstijl zal je alleen helpen om terug te komen in die dunne spijkerbroek: het helpt je beter te voelen bij je normale dagelijkse activiteiten, het zal uw uithoudingsvermogen verbeteren zodat je de dingen die je langer vol kunt houden zonder moe te worden en het zal je stemming en zelfbeeld verbeteren.

Het Spring-Slim programma is geen dieetplan – er zijn genoeg dieetplannen om uit te kiezen. Het nadeel is dat deze diëten is dat ze niet doeltreffend zijn, hebben vaak maar effect op zeer korte termijn, en kunnen soms zelfs gevaarlijk zijn. Om gewicht te verliezen, en om op gewicht te blijven, is het belangrijk om goed te plannen en de juiste doelstellingen te hebben.

Bij een afslankcursus wordt je meegenomen door de wetenschap achter het gewichtsverlies en leer je hoe je met de kennis en de instrumenten om de juiste beslissingen te nemen. Op basis van het laatste onderzoek leer je een gezond eet-plan te ontwikkelen om een ​​gezond gewicht te bereiken. Je zult ook meer ontdekken over wat een gezond gewicht nu precies betekend, de voedingssamenstelling van voedingsmiddelen, hoe je calorieën of kilojoules kunt verminderen en de juiste portiegroottes.

Het Spring-Slim programma is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in het verbeteren van hun dieet en open staat voor het aannemen van nieuwe gedragingen rond koken, boodschappen doen, eten en lichaamsbeweging. Buiten dat je veel meer leert over voeding, is een ander voordeel dat je bewuster bezig bent met het veranderen van jouw levensstijl, en doordat je vaker in contact komt met de mede-cursisten en begeleiders, heb je ook een extra steun in de rug wanneer je het even moeilijk hebt.

Je kunt starten op zaterdag 9 februari of maandag 11 februari.  Dan is de Meet & Greet met Trudieet en de Small Group trainer Roswitha Goossens van Plux.

 

Bijeenkomst duurt 1 uur en je krijgt uitleg over het programma en naar aanleiding van het door jou van tevoren ingevulde voedingsplan een weekmenu . Vanaf 16 of 18 februari wordt er gezamenlijk getraind. In de derde, vierde, vijfde en zesde week zijn er weegmomenten en is er gelegenheid om vragen te stellen over voeding aan Trudieet. Tussentijds kunnen er ook via Whatsapp vragen gesteld worden. Op 15 of 20 april is de laatste training met weegmoment.